بیانیه رستم قاسمی پس از اعلام اسامی کاندیدای ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رستم قاسمی، مهندس رستم قاسمی طی بیانیه‌ای به اعلام اسامی کاندیدای ریاست جمهوری واکنش نشان داد و از ملت ایران تقاضای مشارکت حداکثری کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

ربِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

ملت غیور و سربلند ایران
خداوند متعال را سپاسگزارم که در برهه‌ای دیگر از ایام سربازی برای ایران اسلامی توفیق داشته همچون گذشته در خط مقدم با جان و دل حاضر شوم و جان و مال و آبروی خود را در کف اخلاص به پیشگاه شما ملت شریف عرضه نمایم.

برادران و خواهران عزیزم، اینجانب با استعانت از پرودگار متعال به پیشنهاد دوستان و همکاران در حوزه های مختلف و با توجه به اشراف اطلاعاتی که از مشکلات و دردهای جامعه ( که با بررسی های مختلف از مبادی گوناگون و از زبان شما عزیزان در ده‌ها سفر به اقصی نقاط ایران احصا نمودم ) عزم خود را جزم کرده تا در کارزار انتخابات ریاست جمهوری شرکت نموده و در صورت قبول اینجانب توسط شما عزیزان خادمی ملت را بر عهده بگیرم و با کمک جوانان اهل فن مانند مسئولیت‌های گذشته دوباره اثبات نمایم که با اتکاء به قدرت نیروی انسانی و منابع سرشار داخلی می‌توان بدون نیاز به بیگانگان، ایرانی را در تراز ایران ساخت. لکن با اعلام لیست نهایی داوطلبین مورد تایید شورای نگهبان و برداشتن تکلیف از روی دوش اینجانب در این خصوص اعلام می نمایم که بنده ضمن تبعیت کامل از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به واسطه پذیرفتن آن در انتخابات نام نویسی نموده ام، به سربازی خود در عرصه های دیگر ادامه داده و با افتخار در کنار شما عزیزان خواهم ماند.

همچنین از تمام مردم عزیز خصوصا جوانان پرشور از سراسر ایران که با خلوص نیت و جان و دل با اینجانب همکاری نموده و حقیر را فردی مفید برای این مسئولیت دانستند تشکر می نمایم و خواهشمندم تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور اصل انتخابات و همچنین حمایت از جبهه انقلاب بکار گرفته و از ناامیدی و سرخوردگی که در قاموس شما فرزندان عزیزم نبوده و نخواهد بود بپرهیزید.

در آخر اینجانب خودم را و همه عزیزان حاضر در کارزار انتخابات اعم از داوطلبین، اعضای شورای محترم نگهبان، دست اندرکاران وزارت کشور و هواداران را به تقوای الهی و عمل به جمله معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) توصیه می نمایم که فرمودند: ((همۀ ما مأمور به تکلیف و وظیفه‌ایم نه مأمور به نتیجه))
ان شالله که بتوانیم هر کدام درچارچوب مسئولیت‌های خود در پیشگاه خداوند و مردم شریف ایران سربلند باشیم.
رستم قاسمی
۴خرداد۱۴۰۰

توسط : کاربر دسته : اخبار پرینت
اشتراک گزاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *