عضو شورای سردبیری خبرآنلاین: مهندس قاسمی در اوج تحریم ها فعالیت‌های خوبی داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رستم قاسمی، نشست مجازی خبرآنلاین با مهندس رستم قاسمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجازی، محمد مهاجری عضو شورای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین گفت: کشور در حال حاضر در شرایط کاملا متفاوتی است، به همین دلیل انتخابات این دوره و رئیس جمهور سیزدهم از حساسیت بالایی در بعد خارجی برخوردار است. معتقدم فردی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که بتواند این کشتی طوفان زده را به ساحل امنی برسد.

وی گفت: آقای مهندس رستم قاسمی، از پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس است و به درجه رفیع جانبازی رسیده اند. ایشان مدت طولانی در قرارگاه خاتم النبیاء به فعالیت اقتصادی مشغول بودند. در اوج دوران تحریم ها در ماجرای نقض تحریم ها و فروش نفت فعالیت‌هایی داشتند.

مهاجری گفت:‌یکی از مسائل مهمی که در سال‌های اخیر داشتیم، تحریم‌هاست. گرچه تحریم‌ها از قبل دولت آقای ترامپ وضع شد اما شاید بیشترین ضربات را از زمان روی کار آمدن ترامپ مواجه شدیم. او با یک روش گاز انبری کاری انجام داد که در امور مختلفی دچار مشکلات شدیم؛ یک بخشی به فروش نفت مربوط می‌شد، وقتی کشور با این اتفاقات تلخ روبرو می شود دو راهکار دارد.

وی گفت: یک راهکار دیپلماسی است و راهکار دوم روش هایی است برای دور زدن تحریم‌ها، یعنی اگر قرار است نفت بفروشیم تا گندم و مواد غذایی وارد کنیم. آن هم در شرایطی که صادرات در کشور با مشکلات زیادی مواجه هست نیاز به مرد قدرتمندی است که به تجارت بین المللی تسلط داشته باشد.از این جهت شاید نقش آقای رستم قاسمی در سال های اخیر متفاوت باشد.

توسط : کاربر دسته : اخبار
برچسب : , ,
پرینت
اشتراک گزاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *